![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Magnum Marine Story 2002 Havan Gábor, és Ágnes miután hosszú évek után se találtak olyan hajókereskedőt, aki több, új motoros hajót mutatott volna be Magyarországon, elhatározzák, hogy olyan hajókereskedést nyitnak, ahol több márkát kiállítva, az Érdeklődők részére kézzelfoghatóan mutatják be a hajómárkákat így megkönnyítve a döntést. Az ötlet alapja volt az akkor hazánkban eladott 48 ezer majd következő évben 68 ezer új gépkocsi. 2003 A magyarországi Budapest Boat Show kiállításon mutatkoztunk be először a legnagyobb motoroshajó standdal, ahol 14 darab új hajót tekinthettek meg a látogatók. Telephelyünk először Vácott volt, majd év végére Budapestre költöztünk, ahol tárgyalást kezdtünk az Első Magyar Budapesti Hajószalon megalakítására. 2004 A legsűrűbb év az életünkben. Az év elején megnyitottuk az Első Magyar Hajószalont Budapesten ahol 800 m2-es fedett, fűtött helyen, télen - nyáron több mint 20-30 darab új hajót mutatunk be, illetve a szabadterületen még számos modellt tekinthetnek meg vásárlóink. Tavasszal, nagy örömünkre hivatalos Mercury, Mercruiser szervízjogot kapott cégünk. Nyáron elindultunk a " Tisza Anyánk " irányába. E vadregényes folyón, és tavon új telephelyet kezdtünk építeni Tiszafüred-Örvényesen. Ez év végétől már 4 hajógyártót képviselünk Magyarországon. 2005 A siker éve, hisz megkétszereztük eladásunkat. Év elején bemutattuk az új hajómárkákat, tavaszra pedig megszereztük a Volvo Penta hivatalos szerviz kitüntető címet is. Nyárra elkészült a teljesen felújított 21 x 6 méteres lakó-, és bemutató hajónk Tiszaörvényen mely előtt 8 hajó köthet ki biztonságosan. Időközben nyitottunk Szlovákia felé, ahol partnerünkkel igen sikeres évet zártunk. Télen megkezdtük a tárgyalást egy budapesti kikötő üzemeltetésével kapcsolatban. 2006 Ez év tavaszán Magyarországon megnyitottunk Budapest szívében lévő, egész évben nyitva tartó árvízmentes kikötőnket, mely átépítés után kulturált környezetben várta a vizek szerelmeseit. Szinte az egész év a kikötő, és kiszolgáló létesítményei felújításával telt el. Nyáron új telephelyet vásároltunk a Tisza tónál itt nyílik majd az új Tisza tavi hajó, és hajómotor szalon. Decemberben végre elkészült Magyarországon, Budapesten második hajószalonunk. Ünnepélyes megnyitó helyett csendes nyitva tartás következett, hisz mindig ünnep számunkra egy-egy Érdeklődő fogadása. A megnövekedett feladatok mellé új külkereskedelmi igazgatót, a szervizrészleghez pedig két új szerelő kollégát is felvettünk. 2007 Januárjában a budapesti, Váci úti kikötőben lévő hajószalonunkban Magyarországon elsőként berendezésre került az Első Mercury, Mercruiser, Mariner Hajómotor Szalon, ahol 2.5-115 lőerőig raktárról, de 135-275 lőerőig rövid szállítási határidővel tudjuk beszerezni a nagy külmotorokat a vásárlók részére. Új kereskedelmi igazgatót vettünk fel a hajó, és motorszalon irányítására. Februárban már horvátul beszélő kolléganővel is büszkélkedhetünk, így megoldott a horvát kikötői ügyintézés, és a szervizben is tudunk segíteni. Csak egy gondolat. Sokan jelezték, hogy nem írom a storyt. Igen 2014-ben írtam tovább 2008-tól, mert nehéz volt megfogalmazni, és vártam a jó híreket is. Köszönjük, ha tovább olvassák hisz a story Önöktől is függ, mert a nagybetűs ÉLET írja.
2008 Igazi hullámzó év volt ,amely sikeres eladásokkal kezdődött majd jött a nagy bumm, és minden megállt. Ettől függetlenül nem tétlenkedtünk, hanem mivel az általunk bérelt épület tulajdonosa kívánta használni 800 m2 szalonunkat így új helyet kell keresni tevékenységünknek. Szerencsésen telt 2008 tele, mivel nem kellett költöznünk, és lassan árulni kezdtük a több mint 60 db-os új hajó készletünket. Közben lefoglaltuk új területünket.
2009 Ugyan a hit, és a bizalom nagy erő, de az ígérgetések ellenére sem sikerült megvásárolni a lefoglalt területet. Sajnos ennek az ügynek a befejezése még várat magára. Ismét területkeresés, majd bérlés. Hosszas keresés után döntöttünk, és októberben hivatalosan is a birtokunkba került a Fóti Déli Vállalkozási területen egy 1,3 hektáros terület. Egy közben bezárt autós telepet sikerült kibérelnünk az M0 autópálya 70. kijárata mellett, amíg saját telepünkön nem sikerült a minimális infrastrukturális fejlesztéseket elvégeznünk. Ekkor a helyigényünk már 2000-3000 m2 re duzzadt. A nagy költözés éve mivel nekünk a hajós költözés szezon már márciusban megkezdődött. Hajók…hajók…hajók…. Több mint 60 hajó tréler, és a teljes járulékos felszerelés került átköltöztetésre. Felpakolással, és lerakodással 15 embernek ca. 2 hét alatt sikerült. Nehéz év, és rossz hír hogy barátom, szervizvezetőnk Pál József súlyos betegség miatt nem dolgozhatott velünk, és ősszel örökre „elhajózott” tőlünk. Ismét költözés hisz a hajók télen nem maradhatnak fedél nélkül. Novemberben ca. 70 hajó, tréler, és felszerelés csak az út túloldalára sétált át kis segítséggel most már a saját területre. Elkészült a 2 x 500 m2 alapterületű sátor is, amelyet teljesen megtöltöttek az új hajók.
2010 A tervezés, és az építkezés éve. Sikerült elkészíttetnünk új telepünk, hajószalonunk terveit. Lassan megkezdődött az építkezés. Közben a válság ellenére is fogynak a hajók. Sajnos télig nem készült el az új szalon így a hajók ugyan fedett helyen de mi kicsit összehúzva voltunk. Valahogy nem akar indulni még ez évben sem a hajó piac. Az első lefoglalt terület miatt még most sincs megegyezés így türelemmel várjuk a pénzünket. A közben kilépett alkalmazott kollégánk ellenségeskedéseiről már szinte beszélni sem kell.
2011 Elkészült új épületünk, és a beköltözés is megtörtént. Területünket sikerült szinte teljesen parkosítani, így már ügyfeleinket rendezett parkoló, és egy 13000m2 es terület várja. Építkezés elkerített területen még tovább tart ugyan, de ez nem zavarja az ügyfeleink fogadását. A hajó eladás a mélyponton van Magyarországon. Ezt nem csak mi mondjuk, hanem a kereskedő kollégák is. Végre megegyeztünk a lefoglalt terület sorsában, de sajnos pénz még nem jött. Ami talán a legfontosabb ez évben, hogy elkészült a próba medence így hajóinkat telepünkön tesztelhetjük a vízen is. Képviseletünket bővítettük a Rinker hajógyár felkérésére, és 3 új hajójukat is bemutattuk a magyar piacon.
2012 Elkészült a teljes terület rendezési terve ez évben. Kialakult a véglegesnek mondható verzió. E helyen lesz még fedett Sport Lőtér, és vadászrészlegünk is új, nagyobb csarnokot épít. Rossz hír, hogy a hajó eladás még mindig csak lassan halad. Jó hír viszont, hogy ugyan per után (mivel 3 évig hittünk benne sajnos) de hozzá jutottunk végre a lefoglalt terület értékéhez. Egyre többen találnak vissza hozzánk új, modern épületünkbe.
2013 Valami mozog. Úgy néz ki elindult a hajóértékesítés. Egyik napról a másikra az érdeklődőkből hajóvásárlók lettek. Területünkön elsőként megnyitott az új „Kalandjárók találkozó” bemutató ahol új hajók, lakóautók, és motorkerékpárok is helyet kaptak. A kicsi reklám ellenére, akik eljöttek jól érezték magukat. Nyáron elkezdődött a lőtér és a vadászcentrum építése. Sajnos itt is bizalom volt, előre fizettünk a vállalkozónak. Meg is lett az eredménye nem készült el időre semmi, sőt még kereshetünk más kivitelezőt, és futhatunk a pénzünk után. A tervek szerint e komplexum jól kiegészíti a jelenlegi épületünket. Már csak 3 hajó van a 2008-as induló 60 db-os új hajó készletből. Jó hír hogy ismét 5-10 új beszerzésű hajó található szalonunkban.
2014 Sikerült eladtuk az utolsó hajót is a 2008-as készletből. Már sorban érkeznek az új hajó szállítmányok. Sokan meglepődnek, és köszönjük a gratulációkat itt is, hogy megmaradtunk, fejlődünk, és egyre bővül készletünk. Nehéz volt, de köszönet és tisztelet, Önöknek, kedves vásárlóinknak érte. Megtisztelve bizalmukat ismét új termékkel bővült választékunk. A PolarKraft amerikai alumínium hajógyár kért fel képviseletre minket. Ettől az évtől reméljük, már csak jó híreket írhatunk… ![]() |